پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها
مصدومیت بد‌موقع سنتر تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی

حدادی غایب بزرگ ایران مقابل چین و ژاپن

  • کد خبر: ۱۴۳۹۱۹
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
حدادی غایب بزرگ ایران مقابل چین و ژاپن

به گزارش شهرآرانیوز؛ ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان که برای دو بازی آخر خود در مرحله انتخابی جام جهانی آماده می‌شوند، با خبر مصدومیت و غیبت حامد حدادی در این دو مسابقه حساس روبه‌رو شدند و کارشان برای صعود به جام جهانی دشوارتر از قبل شد. سعید ارمغانی درباره مصدومیت بد‌موقع حامد حدادی، کاپیتان و اسطوره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: متأسفانه مصدومیت حدادی از ناحیه آشیل پا هست و باید سریعا جراحی شود. با او صحبت کردم و قرار است امروز جراحی شود. متأسفانه آسیب‌دیدگی آشیل پای حامد در مسابقه دو روز قبل اتفاق افتاده است. وقتی با او صحبت کوتاهی داشتم، در حال بازگشت به شهر خودشان بود.

او گفت: چیزی که مشخصا می‌دانیم، حامد قطعا به پنجره ششم و پایانی انتخابی‌های جام جهانی ۲۰۲۳ نمی‌رسد و این اتفاق خوبی نیست. با این حال هدف اصلی و اولویت ما سلامت ملی‌پوشان است که امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامت خود را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی درباره شدت مصدومیت و زمان احتمالی بازگشت حدادی به میادین نیز گفت: متأسفانه تا جراحی انجام نشود و دکتر‌ها نظر خود را ارائه نکنند، زمان بازگشت او به مسابقات مشخص نخواهد نشد. فعلا نمی‌دانیم آشیل او تا چه میزان دچار پارگی است. فعلا فقط امیدواریم حامد سریعا سلامتی خود را به دست آورد. حامد حدادی کاپیتان و اسطوره تیم ملی بسکتبال ایران، چند روز قبل در جریان بازی‌های لیگ چین از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شده است که به همین منظور جراحی می‌شود. طبق برنامه مسابقات، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم انتخابی‌ها، هفته اول اسفند امسال مهمان تیم‌های ژاپن و چین است. پیش‌بینی می‌شد حدادی برای این دو بازی، از چین به اردوی تیم ملی ملحق شود که با این مصدومیت، سنتر تیم ملی این دو بازی مهم را از دست داد.

جام جهانی بسکتبال در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک کشور‌های اندونزی، فیلیپین و ژاپن برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال ایران با کسب شانزده امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه سوم گروه F قاره آسیا ایستاده است. استرالیا و چین هر دو هجده امتیازی هستند و به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند. ایران هم به لطف تفاضل پوئن بهتر در رتبه سوم قرار گرفته، اما ژاپن را هم هم امتیاز با خود پشت سرش می‌بیند. شاگردان سعید ارمغانی اسفند به مصاف ژاپن و چین می‌روند و اگر یکی از دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند، جشن صعود بر پا می‌کنند.

البته چین به دلیل محدودیت‌های شدید کرونایی از میزبانی ایران امتناع کرده و دیدار را به کشور ثالث منتقل کرده است. طبق برنامه، ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان پنجشنبه، ۴ اسفند در ژاپن به مصاف تیم ملی این کشور رفته و سه روز بعد نیز در هنگ‌کنگ رو در روی تیم ملی چین قرار می‌گیرند. با وجود غیبت حدادی در این دو دیدار، ملی‌پوشان کشورمان برای صعود به جام جهانی کار دشواری را در پیش خواهند داشت و سرمربی تیم ملی باید بتواند با نفراتی که در اختیار دارد، حداقل یک پیروزی از دو بازی را کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->